Inilah Jalan Sufi Headline Animator

Whatsap Saya

Pencerahan Bid'ah

Sunday, November 13, 2016

amk kaya raya ?

Hanisya Abdul Hamid
1 hr
Heboh di alam maya bahawa Ketua AMK Ampang bergelar Datuk baharu berumur 29 tahun sudah memiliki agam bernilai jutaan ringgit dan armada(fleet) kenderaan mewah.
Omak kurang percaya akan berita ini sebab maklumlah dia pemimpin dari parti keramat yang benci fitnah, anti - kezaliman, tolak penipuan, tentang habis-habisan korupsi dan lawan pemimpin bolot kazanah negara demi membuncitkan perut sendiri.
Sejarah telah membuktikan setakat hari ini PKR dan pemimpin-pemimpinnya belum lagi terpalit dengan kerja zalim tikam rakan sendiri maupun rakan tahaluf siyasi dan paling utama tidak lagi ada kes yang PKR dan pemimpinnya memfitnah kerana pelahapkan kuasa dan jawatan.
Lagi membuat Omak tidak percaya sebab dia Ketua AMK Ampang dimana Ketua Cabangnya ialah YB Zuraida Kamaruddin yang juga Ahli Parlimen Ampang dan Ketua Wanita PKR Pusat ... Katanya dia pun Pegawai Khas Zuraida.
Depa kata Zuraida setakat hari ini hanya memiliki dua buah kereta sahaja ... itu pun bukannya kereta-kereta mewah.
Kalau nak memfitnah PKR pun agak-agaklah .. Betul tak Saifuddin Nasution Ismail,Rafizi RamliNurul Izzah AnwarDr Wan Azizah Wan Ismail ???? ... Tengok leglah!!!
Harap Ketua AMK Ampang ini muncul untuk berikan penjelasan demi penjernihan akan tuduan liar yang amat dahsyat ini.
HIDUP HIDUP !!!! HIDUP AMK!!!! HIDUP HIDUP!!! HIDUP PKR!!! HANCUR HANCUR!!! HANCUR FITNAH!!!
MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ... LAWAN TETAP LAWAN.
REFORMASI!!! .... REFORMASI!!! REFORMASI!!!
TENKIU

No comments: